אם תתנו לו

להיכנס פנימה

הוא הולך לשנות את חייכם

בספרה המרגש, שחר יפית כהן, לוקחת אותנו למחוזות נסתרים בנפשו של הגיבור, שם היא פורשת עבורנו את הסודות הנשכחים של אדם בעל לב פועם, חי ובועט, המצוי בגוף מוגבל.

היום לפנות בוקר ניסיתי לקום, אני יודע שאני לא יכול לבד, אבל ניסיתי. אני כל הזמן מנסה. אמרתי לעצמי שאם אפסיק לנסות, לא אוכל לחיות עם עצמי יותר. אז ניסיתי. לא ציפיתי להצליח, אבל בכל זאת התאכזבתי עמוקות שזה לא הצליח לי.

להיות אדם מוגבל זה לִצפות יום-יום, רגע-רגע, בנפש החופשייה שרוקדת לך בתוך גוף מוגבל, ולהיקרע מבפנים

לְבן נצר יש הכול. תוכנית רדיו מצליחה, דירה משלו, קהל מעריצות ומאזינים הדוקים, מדליות אולימפיות ברזומה ואפילו רכב יוקרתי, אבל מאותם חלומות קטנים, שבהם הוא הכי חפץ, אין לו כמעט. סתם כמו לחבק בשתי ידיים, לעלות מדרגה או להיות ראוי לאהבה.

זהו סיפור מטלטל, על גבורתם של החלומות הקטנים, רחוקי ההגשמה, מול החלומות הגדולים ברי ההשגה.

"ספר כזה, שנכתב ממבט ראשון ׳מגובה כיסא הגלגלים׳ יכול לחשוף בפני מטפלים, הורים ומורים – את החוויה כפי שהיא באמת; לא מתוך מחקרים או מאמרים אלא מתוך החוויה האישית של האדם עם המוגבלות. כמטפלת, אני מאמינה שככל שנבין יותר את החוויה של אדם זה, נוכל להציע שירות טוב יותר, מותאם, מדויק ומכבד יותר.״

יעל יושעי,

בית איזי שפירא

"דברים שרואים מכאן לא רואים משם. שחר בספרה מצליחה לתאר לנו, האנשים הרגילים, מציאות של ׳האנשים המיוחדים׳ ומצליחה לחבר בין דמיון למציאות בין חופש ומוגבלות."

מאיה דרור,

יועצת קריירה

יפית שחר כהן

יפית שחר כהן

עכשיו במבצע!

במקום

98

69

בלבד

*משלוח בדואר רשום ₪19

*איסוף עצמי ללא עלות

35, אימא לעברי.

מתמודדת (בגבורה!) עם מחלת שרירים נדירה, מיתרי קול משותקים ואתגרי נשימה, ועם זאת מוכיחה רגע-רגע את ניצחון הרוח על הגוף.

כותבת ומעצבת את סדרת ספרי הילדים "החיוך של שאולי":

1. החיוך של שאולי א'

2. החיוך של שאולי – בקיבוץ

3. שאולי ומפלצת הממתקים

יפית-שחר כהן היא שחיינית תחרותית לשעבר, מעצבת גרפית, הידרותרפיסית ומדריכת שחייה. מנגנת על פסנתר וגיטרה, למרות מגבלות פיזיות עקשניות. בימים אלה ידיה נטועות בכתבים והיא מהלכת עליהם בחכמה יתירה.

זהו מסע אוניברסלי...

אשר רבים מבעלי המוגבלות – בהם גם יקיריהם ואנשי החינוך והטיפול אשר לצידם – יוכלו להתיידד איתו, להזדהות ואף להעמיק את ההבנה של המסע הבלתי נתפס של נפש חופשייה לצד נכות ומוגבלות.

הקודם
הבא
הקודם
הבא